tisdag 15 juli 2014

Länge sen sist!

Hej!
Länge sen sist! Det blev en paus. En lång paus. Men tiden har inte räckt till. Inte till bloggen. Barnen har tagit upp all min tid. Och så  kan det stundvis vara i livet. Tilde som är en underbar och härlig unge har trotsat och bråkat riktigt ordentligt. Och gjort mig irriterad. Tyra har fått tänder och sovit oroligt. Så, jo, jag har känt mig trött. Ibland har jag funderat över att skriva om allt det där jobbiga med att vara mamma men det känns ändå inte som jag, så därför får Lilla Tildes hem också i fortsättningen handla om guldkornen i vår vardag.

Såg ni föresten Allsång på Skansen nyss? Efter dansuppvisningen med måttbanden kan man väl aldrig mer använda måttband utan några snygga dansmoves :)

Datorn fungerar inte än så jag gör mitt första försök att blogga via Ipadden.  Har kameran full med foton som jag tänkt sätta in på bloggen. Men idag blir det några bilder från sommaren och som jag visat på instagram tidigare. Ni kommer väl ihåg att ni hittar mig på instagram som lillatildeshem.

Nu blir det kvällsmacka.

Tack för att ni tittar in här på lilla tildes hem! Jag lovar att det blir tätare med inlägg i fortsättningen :)

Kram, Sofia




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar