måndag 31 mars 2014

En hälsning från förr!


Hej!

Jag har gått och strula till det. Som ni kanske kan förstå så fotar jag mycket och sparar bilderna på datorn. Vilken man inte ska göra för då kan datorns minne bli proppfullt och datorn i sin tur långsam och mycket seg. Det har jag gjort. Så klart. Så nu kan jag inte ladda upp några bilder före jag tömt datorn....inte något roligt jobb skall jag säga er. Men jag ska göra det. I slutet av veckan. Och sedan skall jag visa lite bilder från till exempel Tildes barnkalas.


Eftersom jag inte har nya bilder att visa så tänkte jag visa bilder som jag tagit för jämt fyra år sedan. 31.3.2010. Då hade vi tydligen påskpyntat hos oss :) Med massor av ägg.


 Ägg.

Mera ägg. De här skålarna delade vi ut som liten påskhälsning.


Och Tilde hade just fyllt ett år! Gullegrynet :)

Ha det bra!

Kram, Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar