lördag 29 juni 2013

Kvällssmörgås på terrassen!


 Hej!

Här har jag just suttit ute på terrassen och ätit en kvällssmörgås. Kylskåpet är nästan tomt så fick skrapa ihop det där lilla som fanns kvar, en batongbit och oltermanni ost. Det var inte så mycket att hänga i julgranen det. Det blåvita fatet är köpt på Tiger och kostade hela 2 euro. ett tips om ni gillar den blåvita stilen. Finns också små skålar och tekoppar och tekanna i liknande mönster.



De vita hortensiorna håller på att få en rosa kant längst ut på kronbladet. Någon som vet varför hortensian byter färg mitt i allt?

För övrigt har jag varit på möhippa och firat en blivande brud idag. Snart blir det bröllop och hur härligt är inte det?

Nu blir det en sval dusch och sedan kryper jag under täcket med min bok.

Kram, Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar