söndag 28 april 2013

Vårblommor och tvätta fönster!





Hej!

Med våren kommer blommorna! Just nu sprider tussilago och...



krokos vårglädje hos oss!




Lilla Tilde denna söndagsmorgon i söt blåvit blus som hon fått ärva av en lite äldre flicka. Tack C (om du läser det här) för de fina kläderna. 

Nu tror jag faktiskt att jag skall tvätta fönster. Tar några fönster i taget och de smutsiga först. Sedan paus. Det är min plan. En del är ju så förskräckligt duktiga att de tvättar hela husets fönster på en gång, men det fungerar inte riktigt med mig. Blir uttråkad redan efter några fönster :) Med bra musik och några saftpauser och "sitta-i-solen-pauser" skall det väl nog gå. Och förresten så behöver man inte ha alla fönster rena på en gång. Så det så! Så tänker jag.

Ha det bra!

Kram, Sofia



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar