onsdag 5 oktober 2011

I EAT CAKE IN BED!



Hej!

"I eat cake in bed", kortet med den texten borde absolut finnas på en vägg hemma hos oss. För det är exakt vad jag gjort idag. Eller rättare sagt ätit en bakelse. Alexandersbakelse. I sängen. Gott!

Med jämna mellanrum får jag bihåleinflammation och när jag får bihåleinflammation får jag migrän. Inget kul, känns som om huvudet håller på att spricka. Nå, det känns redan lite bättre. Eller så har jag blivit van.


Har bläddrat igenom nyaste numret av sköna hem.


Snacka dittan och dattan med Tildes tutinalle.


Och haft sällskap av hunden Alfons.

Och sedan var det den där goda alexandersbakelsen. Inget foto på den. Hann inte fota, för den åt jag upp. Genast.

Önskar er en god fortsättning på dagen!

Kram, Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar