söndag 18 september 2011

Tofs och armband!



Hej!

Nu har jag köpt min första tofs ever! Den är silvergrå och hänger på handtaget på glasdörren som leder in till arbetsrummet. Få nu se om jag blivit smittad av tofsfebern, jag menar om det snart kommer att dyka upp tofsar överallt i hemmet. Hoppas inte. En eller två får räcka :)


Är svag för stora armband. Hittade det här flätade armbandet på Våga igår och jag var helt såld. Priset var också bra, 15.90! Kommer att bli en favorit i höst!

Nu skall jag fortsätta hjälpa mannen min. Vi håller på att bygga ihop den stora terrassen.

Stor kram, Sofia

2 kommentarer:

  1. Oj arma dagar så fint armband!

    SvaraRadera
  2. Jag blev så glad när jag hittade armbandet, och nu har det hängt runt min handled sedan lördagen (ok, har tagit bort det till natten)...det blev nog några kvar ännu i butiken :)

    SvaraRadera