söndag 4 september 2011

Change the battery pack!

Bild från Car möbel

God kväll!

Nu hade jag tänkt visa bilder från vår veckosluts resa i Åbo, men när jag skulle ta första bilden dök texten "Change the battery pack" upp. Ups. Jag hade glömt det också. I det ögonblicket bestämde jag mig för att det här skulle bli en resa utan några måsten, en resa då jag laddar mina batterier. Och så blev det. Mannen jobbade eftersom det var arbetsresa för honom men Tilde och jag tog det lugnt. Vi beställde glassportioner (läs jag beställde stor glassportion med chokoglass och chokosås och Tilde fick en vaniljglass boll) med rosa parasoll, badade i badkar, promenerade längs ån och shoppade lite grann. Tilde fick sina första par gulskor, ett par ballerinor med rosett, som jag skall ta bild på så får ni se.

Nu skall jag packa upp det sista.

Ha det så bra!

Kram, Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar