tisdag 3 maj 2011

Tilde i högklackat & outlet!

Hej!

Visste inte om jag skulle skratta eller gråta när Tilde kom emot mig i mina finaste svarta högklackade skor! Hon hittade dem i mitt klädskåp, satte på sig dem, tog sin muminballong i handen och gick omkring i skorna som om hon alltid går omkring i mammas klackskor i storlek 38!


Oj, lilla vän, nu vinglar det allt lite. Akta så att du inte bryter benen och akta mina fina festskor!


Färden fortsätter...


Nu har jag bestämt mig för att jag vill behålla mina Charles Jourdan skor i svart siden och kristaller för mig själv. Packar in dem varsamt i silkespapper och förvarar dem i en skobox som inte lilla Tilde kan nå. Tilde får låna ett par andra skor nästa gång.


Just nu på kylskåpsdörren. Våga har outlet-försäljning 2. - 7.5 här i vår stad. Adressen är Mannerheimgatan 2, bredvid Paahtimo. Alla produkter -50%.

Ha det så bra!

Kram, Sofia

2 kommentarer:

  1. Hej och hallå!

    Roligt att du hitta till min blogg :) har smygkikat in här hos dig redan länge :) Bra att börja träna tidigt med dedär med klackskor för sen när man närmar sig 30 och skall träna på att gå snyggt med dem, så är det inte riktigt lika roligt mera:)

    Ha en skön dag!
    Kram, Leena

    SvaraRadera
  2. Haha, du har lyckats bra med smygkikandet för jag har inte haft en blekaste blå aning om att du har varit här. Nå, nu vet jag det :) Välkommen!!!! Du har nog så rätt i det där med att lära sig gå i högklackade skor, men vad gäller Tilde så tror jag att vi kan vänta i några år till :) Sen när hon blir äldre kan hon få låna mina festskor, men sen vill nog inte längre ha dem :)

    Ha det så bra, kommer på visit till Murun Mesta!

    Kram, Sofia

    SvaraRadera