lördag 21 maj 2011

Bröllopsdrömmar!

Hej på er!

Vi har haft bröllopsdag. Det är fem år sedan vi gifte oss. Så jo, det är fem år sedan Lordi vann Eurovisionen och det är fem år sedan kyrktaket i vår stad brann upp. Hade köpt hem vackra pioner och en kakbit från samma konditori som gjorde vår bröllopstårta.


Här är mitt favorit nagellack, just nu. En mild rosa färg som passar utmärkt så här i bröllopstider. Bästa resultatet får du om du först sätter ett underlack sedan två lager färglack och avsluter med ett överlack. Nagellacket kommer från LCN och om jag minns rätt är det nummer 33 (nummerlappen har försvunnit).

Var nog inne i någon slags bröllopsyra igår för jag hamnade av en slump på Emma Sahlins bröllopsblogg. Blev lite ivrig och lekte med tanken "ifall jag skulle gifta mig skulle jag (just nu) välja....


En spetsklänning med kort ärm från Monique Lhuillier,


En romantisk rund brudbukett med pioner...


Nude bröllopsskor med rosett och öppen tå från Jimmy Choo...


Och dekorera med stooora vita ballonger!!!

Det här var bara några lekfulla och vackra bröllopsdrömmar. Måste säga att jag blir riktigt lycklig när jag tänker tillbaka på vårt bröllop och skulle inte vilja ändra på något. När jag lyssnar på den här fina låten förflyttas jag i tid och rum till vår vigsel. Låten är så fin!

Ha en riktigt skön fortsättning på helgen!

Kram, Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar