torsdag 17 mars 2011

Solbrillor & blommiga kappsäckar!

Bild från Gucci

Hej på er!

Njuter ni av solskenet? Visst blir man så glad av ljuset och värmen! Borde köpa ett par nya snygga solglasögon. Mitt problem är att jag behöver styrka i mina linser. Gillar ju stora "filmstjärnebrillor" och de är ofta för runda i formen för att det ska gå att sätta i linser med styrka. Hmmm, får nog lov att söka vidare. Någon som har tips på snygga solbrillor?

Något annat som jag gillar är söta små "kappsäckar" som man kan ha till förvaring och till lek. De här blommiga väskorna köpte jag i Paris och de skall snart få flytta upp till Tildes rum. Jippiii!!!!



Tittut säger Tildes "tutinalle"!

Tack för att att du tittade in här på Lilla Tildes hem! Välkommen åter!

Ha det så bra finingar!

Kram, Sofia

3 kommentarer:

  1. Du har lite brådskande info i lillatildeshem mailbox gällande en loppisgrej (ifall du inte kollar mailen dagligen)!:)

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Läste just ditt mail, tack för tipset! Skall försöka hinna till loppiset idag! Tack snälla du för att du tänkte på oss!

    Kram, Sofia

    SvaraRadera
  3. Hej!!

    ljuvliga kappsäckar! min blogg har bytit namn den heter nu "hemma hos mig eme"att om du vill läsa min blogg så vät du vad den heter.

    kram eme

    SvaraRadera