lördag 12 februari 2011

Tapetsering

Hej på er!

Kommer ni ihåg den här tapeten som jag köpte senaste vår? Imorgon kommer den upp i Tildes rum på övervåningen. Jippiii!!! Tapeten kommer från Laura Ashley och heter polka dot pink.



Idag har Tomas och jag varit till Bauhaus och Ikea. Hade fixat barnvakt åt Tilde, och jösses så mycket vi fick gjort. Det kändes riktigt skönt att få koncentrera sig på inköpen i stället för att samtidigt försöka vakta en energisk lilling som springer omkring i butiken. Med oss hem hade vi innerdörrar + dörrkarmar + handtag, golvlister, taklister och vitt laminatgolv. Inte så illa, eller hur?

Nu skall jag njuta av lördagkvällen.

Kram, Sofia

2 kommentarer:

  1. Jag har igen haft bekymmer med blogspot...
    Men jag försöker igen!
    Hoppas Tildes öroninflammation gett sig. Hennes tapet är alldeles härlig och kommer att bli super fin, lika som den grå färgen ni valt. Och vitt golv! Just vad jag också skulle vilja ha - den ger en härligt svävande känsla som passar perfekt i en övre våning, tycker jag.
    Ljuvligt effektiva ni var igår! Just sådär som bara småbarnsföräldrar utan barn med sig kan vara - vi har redan blivit lite slow igen ;)
    (Borde komma på en liten inspektionsrunda här någon dag. Sen när vi inte har feberbobbor att sprida.)
    Njut av dagen!
    Kram
    M

    SvaraRadera
  2. Hej Milla!

    Det är så skönt att höra att du tycker att vi gjort bra val av tapet, golv och väggfärg. Och jo, vi var så effektiva som vi aldrig varit förut. Var så slut igår när vi kom till Ikeas kassa att jag inte ens orkade köa för att få en glass :)

    Hoppas ni snart är friska igen. Kom in någon dag när du/ni har passligt!

    Kram, Sofia

    SvaraRadera