torsdag 4 november 2010

Måla bordet!


Hej bästa bloggisar!

Tänkte idag fråga er om lite råd. På bilderna kan ni se vårt matbord som vi köpt för sju år sedan på auktion. Som bäst står det här på matplatsen utan bordduk och utan tilläggsskiva. Det är färgen på foten som jag inte gillar. Färgen skulle jag beskriva närmast som "snorgrön" - lilla tildes hem gillar inte alls!

Nå nu har jag kommit fram till att jag skulle vilja måla foten på bordet. I vilken färg tycker ni att jag ska måla foten? Svart eller vit?

Normalt står Henriksdal stolarna från IKEA, runt bordet (men inte på fotot, tog bort stolarna så att ni skulle se foten bättre). Tycker om kombinationen med det udda unika gamla bordet och de helt vanliga Ikea stolarna.

Så, vad säger ni? Skall foten bli svart eller vit?

Ha det så bra!

Kram, Sofia

3 kommentarer:

  1. Jag skulle köra på svart!
    Eftersom du inte tänker måla hela bordet så tror jag att det ser ännu mera "snorgrönt" ut mot vitt.
    Väntar med spänning på att få se resultatet!
    Kram från Syrran

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Svart syrran, nu blev jag allt överraskad!!!! Tror att det får bli svart, om det blir för mörkt kan man ju alltid måla om det. Jag hade nog tänkt måla allt som nu är snorgrönt.

    Kram, Sofia

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Röstar också för svart, sku passa bra med stolsbenen...

    Kram, Sanna

    SvaraRadera