söndag 7 november 2010

Härliga söndag!

Hej Härliga Söndag!

Har ni haft ett bra veckoslut? Här har vi haft en riktigt skön familjesöndag. Inget program bara skön samvaro, I like! På morgonen när jag tittade ut såg jag att det hade snöat under natten, marken var täckt av ett tunt lager snö och små snöflingor gnistrade bland ljungen. Så vackert!


På förmiddagen var jag och Tilde ute i solskenet och det var nog precis vad jag behövde. Sol, frisk luft och tid med lilla Tilde.


Här hemma har vi också tagit bilder till årets julkort. Som ni kan se på bilden blev det grått fårskinn, gran kvistar, vita pappersstjärnor, ljusslinga och liten tös i rödvit rutig klänning på årets julkort. Ville ha naturljus och mysig stämning på bilden (absolut ingen blixt och mörker i bilden). På bilden kan ni se lilla T som vilar efter fotograferingen :)


Silvrig kruka med gran kvistar och vita pappersstjärnor. De vackra vita stjärnorna har jag köpt i Danmark för två år sedan. Det var ett litet projekt att frakta hem de sköra stjärnorna, först med tåg från Århus till Köpenhamn och sedan med flyg från Köpenhamn till Helsingfors. Hade stjärnorna i en stor påse och det var inte bara en som tänkte sätta sig på påsen i tåget :)

Nu blir det bastu och sedan skall vi titta på Dance finalen som kommer klockan 18. Blir spännande att se vem som vinner.

Önskar er en riktigt skön fortsättning på helgen!

Kram, Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar