tisdag 16 november 2010

Crisp Champagne från Voluspa

Hej på er!

Jag älskar doftljus. Lavendel, vanilj, kanel, apelsin, ros....ja, allt går :) Nu har jag hittat en ny favorit, det är lyxiga Crisp Champagne från Voluspa som jag köpte under Sevelyns flickkväll förra veckan. Tack förresten P & L för en finfin kväll med både handvård, mysig stämning och gott småplock! Jag vågar inte ha tända ljus i wc:n, men däremot tycker jag att många doftljus doftar gott också utan eld, Crisp Champagne är ett sådant. Doftstickor är en annan bra idé om man vill undvika eld.


I vår vessa har det nu flyttat in en maxi spegel. Ideén med den stora spegeln är att den skall skydda tapeten bakom handfatet, och det gör den faktiskt.


Kristallkrona + tapet + mega spegel = I like!

Ha det så bra!

Kram, Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar