onsdag 15 september 2010

Ralph Lauren Home

Stilig och pompös bäddning från Ralph Lauren - ja tack, skulle gärna kunna sova i den sängen.


Hej på er!

Idag dagdrömmer jag om Ralph Laurens underbara sängkläder och handdukar. På Stockmann har de öppnat en liten avdelning med produkter från Ralph Lauren Home. Stilen är väldigt elegant och klassisk med moderna detaljer. Under vår korta Helsingfors visit, förra veckoslutet, var jag och kollade in produkterna. De är ljuuuuvliga! Skulle jag ha råd skulle jag köpa nya sängkläder och stora badlakan därifrån genast bums med detsamma :) Fick nöja mig med små handdukar i stället, men de är finfina! Idag får ni njuta av några inspirerande bilder från Ralph Lauren.


Suck....snygg kontrast mellan det gamla och det nya.


Elegant


Stiligt stilleben.


Inbjudande sovrum i lugna färger och mönster.


Hoppas ni har det bra, bästa bloggisar!

God natt!

Kram, Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar