onsdag 25 augusti 2010

Fin i pyjamas!

Hej på er!

Idag har vi haft en riktigt skön avslappnad inne morgon. Tilde och jag har tassat runt i pyjamas och fixat lite här hemma. Medan jag vek in rena kläder i skåpen hade Tilde hittat sitt smyckeskrin och pyntat sig med två halsband och många många armband (hårbanden fick också vara armband:) Visst kan man vara fin fast man går omkring i pyjamas, tror jag att hon tänkte :)




Just nu på soffbordet, en bricka med Kivi ljuslyktor och blommor i små vaser.

Många frågar hur det känns att fara tillbaks på jobb och idag känns det faktiskt som om jag aldrig i livet skulle vilja fara på jobb. Skulle bara vilja vara hemma med Tilde och krama henne.

Nu skall jag koka kaffe och plocka fram några kaffekoppar för snart får vi gäster. Jeee!!!

Ha det så bra!

Kram, Sofia

2 kommentarer:

  1. Tilde e sååå söt!
    Trevligt veckoslut!
    Kram från oss alla till er alla

    SvaraRadera
  2. Tack ska ni ha!
    Trevligt veckoslut till er alla också!
    Kramar!

    SvaraRadera