måndag 5 juli 2010

Sommar på stranden och en glimt från Sommarrummet!

Hej på er!

Vi har haft några riktigt sköna dagar i skärgården. Nu har det varit så varmt och soligt att vi varit på stranden och plaskat. Visst är det så härligt att se de små fötterna och händerna leka i sanden och plaska i vattnet. Vi har inte varit ute mitt på dagen då solen är som starkast, utan i stället tidigt på morgonen och på sena eftermiddagen. Idag kommer vi också att packa strandväskan med parasoll, vattenmelon, jordgubbar och mycket vatten.


På stranden vid sommarrummet. Tilde i simdräkt från Zara och sommarhatt från HM.


Sätter in några bilder från Sommarrummet idag. Diskho i porslin och vackra kranar (det kommer inget vatten från dem - för vi har inte dragit in vattnet här:) Den ljusröda tvålen doftar ros och sprider sin underbara doft i hela rummet, tvålen är köpt på Liina Interiör.


Torkställning för porslinet, besticken och glasen. De vita tallrikarna är gammalt porslin från Arabia, gillar dem massor. Torkställningen köpt på Liina Interiör.


Blå-vitt tema. Bricka från Ikea, tvättfat från Åhlens och muggar från Indiska. Gillar att kombinera blått och vitt i olika mönster. Jag är inte den som köper allt på en gång utan samlar på mig sådana saker som jag tycker om och sedan kombinerar jag dem med varandra så att det bildar en helhet.

Hoppas ni har en bra dag!

Kram, Sofia

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder!
    Sköt om er & njut av värmen!
    Kramar från oss alla

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!
    Hoppas ni också njuter av sommaren!

    Kramar, Sofia

    SvaraRadera