torsdag 3 juni 2010

Fixa festen med Tiimari!


Hej!

Idag var jag och Tilde en sväng till stan. Passade på att gå in på Tiimari och gissa om jag blev förvånad när jag märkte att Tiimari har utökat sitt sortiment med en massa partygrejs. Nu kan man köpa kakformar med olika motiv (båt, prinsesskrona, nalle o.s.v), prickiga och blommiga muffinsformar, confetti, stooora folieballonger, och sugarpaste. Alltså de säljer sockermassa i olika färger som man kan dekorera kakorna med, och en massa tillbehör. Det är till viss mån samma produkter som Bake and party har (som jag skrev om i ett inlägg i början av mars). Så om ni ska ordna fest kan ni hitta en hel massa roligt på Tiimari nuförtiden :) Här kommer ni till Tiimaris hemsida. Bild lånad från Tiimari.

Ha det så bra!

Kram, Sofia

2 kommentarer:

  1. Tack!!
    Det blir inte dammiga böcker för mig i höst utan ljuvliga små barn att jobba med!! :)

    Bra tips om Tiimaris urval, skoj att de har börjat satsa på fina bak/party tillbehör!!
    Det är välkommet i denna stad, tycker jag!

    Önskar er en riktigt fin helg!!
    Kram, Pi

    SvaraRadera